Оплата та доставка товару

Доставка
Доставка в Sportmaster:
Швидко, зручно, вигідно
- Нарахуємо 200 бонусів при замовленні на суму від 500 гривень
- Доставимо безкоштовно до відділення кур’єрської
  компанії при замовленні на суму від 1990 гривень
Кур’єрська доставка
  • Доставка здійснюється по всій території України, крім населених пунктів,
    в яких відсутні відділення Кур’єрської служби
Як оформити замовлення?
На сайті
sportmaster.ua
Авторизуватись
За телефоном
0-800-505-707
  • Безкоштовно з усіх мобільних і
    стаціонарних телефонів в Україні
  • Щоденно з 8:00 до 22:00
Здійсніть замовлення на суму від 500 гривень. При оформленні замовлення оберіть доставку до відділення Кур’єрської компанії.
Отримайте 200 бонусів на Клубну Картку впродовж 3-х днів. Бонуси будуть дійсні 3 місяці з дати нарахування.
Як оформити замовлення на сайті?
  1. Вибрати товари, додати їх у кошик.
  2. Перейти у корзину, перевірити вибраний товар на відповідність розмірній таблиці, бажаної кількості та натиснути кнопку «оформити замовлення».
  3. Ввести контактні дані (ПІБ, номер телефону та e-mail) або, за бажанням, пройти реєстрацію на сайті для участі в нашій Клубній програмі. Якщо ви вже зареєстровані, то введіть «e-mail» та «пароль» для входу в «Особистий кабінет».
  4. Вибрати Кур'єрську компанію із запропонованого списку та відділення, з якого вам зручно буде забрати своє Замовлення.
  5. Підтвердити Замовлення.
Оформлення замовлення завершено. Протягом 1-3 днів Замовлення буде оброблене відповідальним менеджером. Термін доставки
Замовлення до відділення Кур'єрської компанії від 1 до 3 робочих днів з дня підтвердження Замовлення менеджером.
  1. Приходьте в вибране відділення, оплачуйте та забирайте своє Замовлення. Для отримання відправлення у Відділенні кур'єрської компанії необхідно пред'явити паспорт або інший документ, що засвідчує особу.
Одне Замовлення може бути розділене на декілька посилок, якщо позиції Замовлення знаходяться на різних складах.
Якщо Ви замовляєте декілька моделей на вибір, рекомендуємо кожну модель оформляти окремим Замовленням.
Отримання замовлення
Щоб уникнути форс-мажорних ситуацій при формуванні Замовлення в інтернет-магазині «SPORTMASTER» просимо Вас коректно
вказувати свої контактні дані, а саме ПІБ та контактний номер телефону.

У разі некоректно зазначеного ПІБ у Вас можуть виникнути складності при отриманні Замовлення в відділенні Кур'єрської
компанії.

Зверніть увагу! При доставці до складу транспортної компанії замовлення зберігається на пункті видачі не більше 5 робочих
днів, після чого повертається назад! Отримати замовлення може тільки людина, яка зазначена в транспортній декларації як
одержувач. При собі необхідно обов'язково мати паспорт!

Вартість доставки
  • Шановні покупці, для Вас ми робимо БЕЗКОШТОВНУ доставку покупок у відділення Нова пошта при замовленні від 1990 грн. з урахуванням використаних бонусів та діючих акцій при умові, що замовлення комплектується на одному складі, тобто всі позиції товарів є в наявності на одному складі. Загальна сума замовлення відображається у Корзині.
  • При замовленні на суму менше 1990 грн вартість доставки буде складати 70 грн. і буде вказана в Корзині замовлення.
  • У випадку повернення товару вартість за доставку замовлення поверненню не підлягає (сума вказується у розмірі вартості товару, який повертається).
Деталі Ви можете уточнити за телефоном 0-800-505-707
Доставка
в Sportmaster:
Швидко, зручно, вигідно
  • Нарахуємо 200 бонусів при замовленні
    на суму від 500 гривень
  • Доставимо безкоштовно до відділення
    кур’єрської компанії при замовленні
    на суму від 1990 гривень
Кур’єрська доставка
  • Доставка здійснюється по всій території України, крім населених пунктів, в яких відсутні відділення Кур’єрської служби
Як оформити замовлення?
На сайте sportmaster.ua
Авторизуватись
За телефоном
0-800-505-707
  • Безкоштовно з усіх
    мобільних стаціонарних
    телефонів в Україні
  • Щоденно з 8:00 до 22:00
Здійсніть замовлення на суму від 500 гривень.
При оформленні замовлення оберіть доставку до відділення Кур’єрської компанії. Отримайте 200 бонусів на Клубну Картку впродовж 3-х днів. Бонуси будуть дійсні 3 місяці з дати нарахування.
Як оформити замовлення на сайті?
  1. Вибрати товари, додати їх у кошик.
  2. Перейти у корзину, перевірити вибраний товар на відповідність розмірній таблиці, бажаної кількості та натиснути кнопку «оформити замовлення».
  3. Ввести контактні дані (ПІБ, номер телефону та e-mail) або, за бажанням, пройти реєстрацію на сайті для участі в нашій Клубній програмі. Якщо ви вже зареєстровані, то введіть «e-mail» та «пароль» для входу в «Особистий кабінет».
  4. Вибрати Кур'єрську компанію із запропонованого списку та відділення, з якого вам зручно буде забрати своє Замовлення.
  5. Підтвердити Замовлення.
Оформлення замовлення завершено. Протягом 1-3 днів Замовлення буде оброблене відповідальним менеджером. Термін доставки Замовлення до відділення Кур'єрської компанії від 1 до 3 робочих днів з дня підтвердження Замовлення менеджером.
  1. Приходьте в вибране відділення, оплачуйте та забирайте своє Замовлення. Для отримання відправлення у Відділенні кур'єрської компанії необхідно пред'явити паспорт або інший документ, що засвідчує особу.
Одне Замовлення може бути розділене на декілька посилок, якщо позиції Замовлення знаходяться на різних складах.
Якщо Ви замовляєте декілька моделей на вибір, рекомендуємо кожну модель оформляти окремим Замовленням.
Отримання замовлення
Щоб уникнути форс-мажорних ситуацій при формуванні Замовлення в інтернет-магазині «SPORTMASTER» просимо Вас коректно вказувати свої контактні дані, а саме ПІБ та контактний номер телефону.

У разі некоректно зазначеного ПІБ у Вас можуть виникнути складності при отриманні Замовлення в відділенні Кур'єрської компанії.

Зверніть увагу! При доставці до складу транспортної компанії замовлення зберігається на пункті видачі не більше 5 робочих днів, після чого повертається назад! Отримати замовлення може тільки людина, яка зазначена в транспортній декларації як одержувач. При собі необхідно обов'язково мати паспорт!

Вартість
доставки
  • Шановні покупці, для Вас ми робимо БЕЗКОШТОВНУ доставку покупок у відділення Нова пошта при замовленні від 1990 грн. з урахуванням використаних бонусів та діючих акцій при умові, що замовлення комплектується на одному складі, тобто всі позиції товарів є в наявності на одному складі. Загальна сума замовлення відображається у Корзині.
  • При замовленні на суму менше 1990 грн вартість доставки буде складати 70 грн. і буде вказана в Корзині замовлення.
  • У випадку повернення товару вартість за доставку замовлення поверненню не підлягає (сума вказується у розмірі вартості товару, який повертається).
Як дізнатися
статус замовлення
Доставка:
Зручно та вигідно
Деталі Ви можете уточнити за телефоном
0-800-505-707
Самовивіз
Самовивіз в Sportmaster:
заберіть по дорозі в зручному місці
- Виберіть магазин в якому вам зручно отримати замовлення
- Замовлення зберігається 1 день. Трапився форс-мажор?
Продовжіть резерв до 7-ми днів, звернувшись в контактний центр

- Нарахуємо 200 бонусів при покупці на суму від 500 гривень
- Замовляйте різні розміри: приміряйте
і купуйте тільки те, що вам підходить
Як оформити замовлення?
Оформіть
замовлення на сайті
  • Оберіть місто
  • Пройдіть авторизацію
    або зареєструйтесь
  • Оберіть товари та
    додайте їх в корзину
  • Почніть оформлення замовлення
Оберіть
зручний магазин
  • Оберіть магазин, в якому вам
    зручно отримати замовлення
  • Перевірте параметри
    замовлення і контактні дані
  • Завершіть оформлення
    замовлення
Дочекайтесь SMS-
повідомлення про
готовність замовлення
  • Замовлення буде доступне
    в обраному магазині відразу після
    отримання SMS-підтвердження
    впродовж 1 доби з можливістю
    продовження резерву*
  • Для корегування замовлення
    звертайтесь за телефоном
    0-800-505-707
*Продовження резерву можливе максимально до 7-ми днів. Для продовження терміну резерву в інтернет-магазині
більше ніж на 1 день скористайтесь допомогою оператора контакт-центру 0800505707
Як отримати товар в магазині
  1. Підійдіть до стійки видачі замовлень або будь-якої
    вільної каси та назвіть номер замовлення
  2. Отримайте товар
  3. Приміряйте товар, якщо потрібно виможете замінити товари,
    які не підійшли або відмовитись від них
  4. Перед оплатою пред’явіть касиру Клубну Картку або
    повідомте номер мобільного телефону
  5. Бонуси стануть доступні впродовж 3-х днів
    після оплати замовлення**
**200 бонусів при замовленні від 500 гривень
Номер замовлення вказано у вашому особистому
кабінеті, електронному листі або sms-повідомленні
Самовивіз в
Sportmaster:
заберіть по дорозі
в зручному місці
  • Виберіть магазин в якому вам зручно отримати замовлення
  • Замовлення зберігається 1 день.
    Трапився форс-мажор? Продовжіть
    резерв до 7-ми днів, звернувшись
    в контактний центр
  • Нарахуємо 200 бонусів
    при покупці на суму від 500 гривень
  • Замовляйте різні розміри:
    приміряйте і купуйте тільки те,
    що вам підходить
Як оформити
замовлення?
Оформіть замовлення на сайті
  • Оберіть місто
  • Пройдіть авторизацію
    або зареєструйтесь
  • Оберіть товари та
    додайте їх в корзину
  • Почніть оформлення замовлення
Оберіть зручний магазин
  • Виберіть магазин, в якому
    Вам зручно отримати замовлення
  • Перевірте параметри замовлення
    і контактні дані
  • Завершіть оформлення замовлення
Дочекайтесь SMS-повідомлення
про готовність замовлення
  • Замовлення буде доступне
    в обраному магазині відразу після
    отримання SMS-підтвердження
    впродовж 1 доби з можливістю
    продовження резерву*
  • Для корегування замовлення
    звертайтесь за телефоном 0-800-505-707
*Продовження резерву можливе максимально
до 7-ми днів. Для продовження терміну
резерву в інтернет-магазині
більше ніж на 1 день скористайтесь допомогою
оператора контакт-центру 0800505707
Як отримати
товар в магазині
  1. Підійдіть до стійки видачі
    замовлень або будь-якої вільної
    каси та назвіть номер замовлення
  2. Отримайте товар
  3. Приміряйте товар, якщо потрібно
    виможете замінити товари,
    які не підійшли або відмовитись від них
  4. Перед оплатою пред’явіть касиру
    Клубну Картку або повідомте номер
    мобільного телефону
  5. Бонуси стануть доступні впродовж 3-х днів
    після оплати замовлення**
**200 бонусів при замовленні від 500 гривень
Номер замовлення вказано у вашому особистому кабінеті, електронному листі або sms-повідомленні
Як дізнатися
статус замовлення

Повернення товару від покупця, якщо товар був куплений в інтернет-магазині «SPORTMASTER»

Повернення товару належної якості

Для повернення товару уважно заповніть документи, які містяться в Замовленні та надсилайте на електронну пошту e-commerce@sportmaster.com.ua скановані електронні копії (в темі листа вкажіть номер замовлення, яке Ви повертаєте):

  • заяви на повернення товару;
  • накладної на повернення товару;
  • видаткової накладної;
  • розрахункових документів, якими підтверджується оплата товару, Заява на переказ готівки та якщо розрахунок відбувався із застосуванням банківської картки, копію сліпа платіжного терміналу, видані в відділенні Кур'єрської компанії разом до Замовлення. В темі листа вкажіть номер замовлення, який Ви повертаєте. Чекайте зворотній зв'язок на свою електронну адресу з підтвердженням можливості повернення товару.

Чекайте зворотній зв'язок від менеджера на свою електронну адресу з підтвердженням можливості повернення товару, далі:

  • зберіть товар в повній комплектації (товари, що поставляються в комплекті, необхідно повертати також в комплекті);
  • вкладіть копії розрахункових документів, якими підтверджується оплата товару;
  • вкладіть заповнені Вами оригінали документів: «Заява на повернення товару», «Накладна на повернення товару», «Видаткова накладна».

Упакуйте все вищеперелічене.

Повернення товару належної якості (якщо товар не підійшов за розміром, фасоном, кольором або з інших причин не може бути використаний за призначенням) можливе якщо:

  • не пройшло 14 днів з моменту отримання товару у відділенні Кур'єрської компанії;
  • товар не був у вживанні і жодним чином не використовувався;
  • повністю збережена фірмова упаковка (включаючи ярлики);
  • товар знаходиться в тому ж стані, що і на момент покупки і передачі покупцеві (без будь-яких пошкоджень і дефектів).

Якщо товар відповідає вище зазначеним умовам повернення, грошові кошти будуть повернені на банківський рахунок покупця протягом 10 робочих днів, але в жодному разі не більше 30 днів.

Пересилання здійснюється за рахунок покупця.

Будь ласка, не забувайте перевіряти якість товару в момент отримання!
Повернення товару неналежної якості

Повернення товару неналежної якості можливе при виявленні покупцем в товарі недоліку або істотного недоліку.
Виявлений Вами недолік не повинен бути наслідком неправильного використання або зберігання товару. З правилами та умовами ефективного і безпечного використання товару можна ознайомитись в товаросупровідних документах або на сайті інтернет-магазину «SPORTMASTER». Згідно ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» ви маєте право протягом гарантійного терміну заявити претензію про якість товару.

Для повернення товару уважно заповніть документи, які містяться в Замовленні та надсилайте на електронну пошту e-commerce@sportmaster.com.ua скановані електронні копії (в темі листа вкажіть номер замовлення, яке Ви повертаєте):

  • заяви на повернення товару;
  • накладної на повернення товару;
  • видаткової накладної;
  • розрахункових документів, якими підтверджується оплата товару, Заява на переказ готівки та якщо розрахунок відбувався із застосуванням банківської картки, копію сліпа платіжного терміналу, видані в відділенні Кур'єрської компанії разом до Замовлення. В темі листа вкажіть номер замовлення, який Ви повертаєте. Чекайте зворотній зв'язок на свою електронну адресу з підтвердженням можливості повернення товару.

Якщо товар неналежної якості очікуйте зворотний зв'язок від менеджера на свою електронну адресу з підтвердженням можливості повернення товару та номером накладної для повернення, яку надасть менеджер, далі:

  • зберіть товар в повній комплектації (товари, що поставляються в комплекті, необхідно повертати також в комплекті);
  • вкладіть копії розрахункових документів, якими підтверджується оплата товару;
  • вкладіть заповнені Вами оригінали документів: «Заява на повернення товару», «Накладна на повернення товару», «Видаткова накладна».

Упакуйте все вищеперелічене.

Пересилання здійснюється за рахунок інтернет-магазину «SPORTMASTER».

Розгляд претензії займає від одного до 14 днів.

Після попереднього розгляду Вашої Заяви на повернення:

  • якщо в товарі будуть виявлені недоліки або істотні недоліки грошові кошти сплачені за товар будуть повернуті на Ваш банківський рахунок вказаний в Заяві на повернення протягом 10 робочих днів, але в жодному разі не більше 30 днів
  • якщо в товарі не будуть виявлені недоліки або істотні недоліки, які виникли з вини Виробника і / або Продавця, на Вашу адресу, вказану в Заяві буде відправлено Повідомний лист з рішенням комісії. Після отримання зазначеного листа Вам необхідно зв'язатися з нами будь-яким зручним способом:
    • по електронній пошті: e-commerce@sportmaster.com.ua
    • по телефону: 0 800 505 707, для уточнення адреси відділення Кур'єрською компанії, на якому Вам буде зручно забрати товар.
УВАГА! У разі, якщо Ви не зв'язалися з нами після отримання Повідомного листа або не забрали товар з відділення Кур'єрської компанії протягом 5 днів після доставки, то таким товаром, після закінчення 30 днів після повідомлення Покупця, Продавець має право розпорядиться на свій розсуд. Будь ласка, не забувайте перевіряти якість товару в момент отримання!

Повернення обмін для сайту

Умови обміну (повернення) товару

Обмін(повернення) товару належної якості можливий протягом 14 днів від дня доставки на відділенні Кур’єрської служби за винятком товарів, що не підлягають обміну (поверненню), згідно із законодавством України (Додаток N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172).

Порядок обміну (повернення) товару, який придбано в інтернет-магазині «SPORTMASTER», визначено в Правилах купівлі-продажу товару в інтернет-магазині «SPORTMASTER».

Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)

Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни. 
Непродовольчі товари:

  • пір'яно-пухові вироби;
  • дитячі іграшки гумові надувні;
  • розчіски, гребенці та щітки масажні;
  • рукавички;
  • білизна натільна;
  • білизна постільна;
  • панчішно-шкарпеткові вироби;
  • товари в аерозольній упаковці.

Обмін (повернення) товару належної якості проводиться за умови надання споживачем:

  • товару належної якості, який не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • розрахункового документу, виданого разом з проданим товаром.
УВАГА! При повернені товару споживач також повинен надати документ, що посвідчує особу, а також банківську платіжну карту, якщо оплата товару здійснювалась з її використанням.
Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості

Товар неналежної якості - це товар у якому виявлено недоліки.

Недолік - будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред'являються до неї, а також інформації про продукцію, наданій виробником (виконавцем, продавцем).

Істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

  • він взагалі не може бути усунутий;
  • його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
  • він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.

У випадку виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків у товарі споживачу необхідно звернутися до будь-якого відділення кур’єрської компанії, що вказана на сайті інтернет-магазину «SPORTMASTER» або до будь-якого магазину «SPORTMASTER», «СПОРТМАСТЕР», «SPORTMASTER HYPER», «SPORTMASTER OUTLET».

Вимоги споживача розглядаються після пред’явлення споживачем розрахункового документа, виданого разом з проданим товаром та технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.

УВАГА! У випадку повернення товару споживач також повинен надати документ, що посвідчує особу, а також банківську платіжну карту, якщо оплату товару Ви здійснювали з її використанням. Порядок повернення товару неналежної якості, який придбано в інтернет-магазині «SPORTMASTER», визначено в Правилах купівлі-продажу товару в інтернет-магазині «SPORTMASTER».
Ви можете зв'язатися з нами будь-яким зручним для Вас способом: