Тимчасове закриття магазинів

Як працює Sportmaster?
Магазини закриті!
Всі магазини «SPORTMASTER», «СПОРТМАСТЕР», «СПОРТМАСТЕР ГІПЕР», «SPORTMASTER HYPER», «SPORTMASTER OUTLET» закриті, в тому числі для самовивозу, в період з 8 по 24 січня 2021 року включно, у зв’язку із запровадженням обмежень органами державної влади.
Інтернет-магазин працює 24/7
Ми прикладаємо всіх зусиль для
оперативної обробки замовлень.
Зручна і вигідна доставка
Безкоштовна доставка від 1499 грн.
до відділення Кур'єрської компанії
Отримуйте бонуси
За кожну покупку від 500 грн в інтернет-магазині
ми нараховуємо 200 бонусів*
Ви запитуєте – ми відповідаємо.
Підготували список відповідей на найбільш актуальні запитання.
Ваші магазини закриті. Що робити?
  • Розуміємо ваше бажання подивитися на живо різні моделі. Але у зв’язку із запровадженням обмежень, спрямованих на запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), рекомендуємо зробити вибір на сайті і замовити товари до найближчого відділення Кур'єрської компанії. Доставка замовлення на суму від 1499 грн буде для вас безкоштовною, а за замовлення на суму від 500 грн. ми нарахуємо на вашу Клубну Картку 200 бонусів*.
Ви допоможете мені з покупкою, якщо у мене виникнуть складнощі?
  • Наш інформаційний центр 0 800 505 707 працює щоденно з 8:00 до 22:0 і готовий допомогти вам з будь-якого питання.
  • Не забувайте, що ми постаралися максимально докладно розповісти про кожен товар на сайті! Уважно читайте описи та характеристики.
Я зробив замовлення в інтернет-магазині. Як мені дізнатися його статус?
  1. Ви отримаєте смс-повідомлення після обробки вашого Замовлення відповідальним менеджером.
  2. Після відправки Замовлення ви отримаєте смс-повідомлення з трек-номером для відстеження посилки на сайті Кур'єрської компанії.
  3. Після прибуття Замовлення до відділення Кур'єрської компанії ви отримаєте смс-повідомлення.
Також ви завжди можете звернутися в інформаційний центр 0 800 505 707 або написати нам на електронну пошту info@sportmaster.com.ua
Чи можу я скасувати замовлення? Як це зробити?
  • Для скасування замовлення ви можете звернутися до інформаційного центру 0 800 505 707
Чи можу я отримати замовлення на доставку в моєму місті?
  • Доставка здійснюється по всій території України, крім населених пунктів, в яких відсутні відділення Кур'єрської компанії, зазначеної в Правилах купівлі-продажу товару в Інтернет-магазині «SPORTMASTER», а також крім населених пунктів АР Крим, населених пунктів, на території яких органи державної влади Україна тимчасово не здійснюють свої повноваження, і населених пунктів, розташованих на лінії зіткнення відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 7 листопада 2014 року №1085-р.
Не можу додзвонитися до контактного центру, як ще можна отримати відповідь?
  • Ви можете написати нам на електронну пошту info@sportmaster.com.ua або скористатися формою зворотного зв'язку на сайті.
  • А також ми будемо раді вам у соціальних мережах Facebook і Instagram
Коли ви знову відкриєте магазин в моєму місті?
  • Приймання споживачів в магазинах заборонено у зв’язку із запровадженням органами державної влади обмежень, спрямованих на запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) протягом строку дії таких обмежень. Коли обмеження будуть зняті, магазини повернуться до звичного режиму роботи.